امروز : چهار شنبه 3 نوامبر 2021
تاریخ : 2021/11/03 - 15:44 ذخیره فایل ارسال به دوستان

گلایه شهروندان مرند از تردد وترافیک و دود غلیظ در خیابان المهدی مرند

قابل توجه سازمان حمل ونقل وترافیک شهرداری مرند به گزارش پایگاه خبری جوان فردا javanefarda.ir  از سطح شهرمرند شهروندان و اصناف شاغل و ساکن در خیابان المهدی در شهرمرند از ترافیک موجود دراین خیابان گلایه دارند تردد اتوبوس در این خیابان بر ترافیک این خیابان افزوده و آرامش و آسایش شهروندان را سلب نموده است […]

قابل توجه سازمان حمل ونقل وترافیک شهرداری مرند

به گزارش پایگاه خبری جوان فردا javanefarda.ir  از سطح شهرمرند

شهروندان و اصناف شاغل و ساکن در خیابان المهدی در شهرمرند از ترافیک موجود دراین خیابان گلایه دارند تردد اتوبوس در این خیابان بر ترافیک این خیابان افزوده و آرامش و آسایش شهروندان را سلب نموده است .

بنابه این گزارش اتوبوس های شهرک میلاد بعداز گذر از ۵۵ متری دراین خیابان کوچک و کم عرض جهت سوار کردن مسافر پارک وبصورت روشن نگه میدارند .

یکی از شهروندان که پزشک ودراین خیابان مطب دارد به جوان فردا گفت ما رو نداریم سر وصدا راه بیاندازیم ولی باید شهرودار و شورای شهر و سازمان حمل نقل باید رعایت حال شهروندان را لحاظ کند.

مدیرمسئول پایگاه خبری جوان فردا با مهندس اسدی سرپرست سابق شهرداری و قائم مقام شهردار تماس گرفت قرار شد تلفن دکتر برزگر  که مسئول سازمان حمل و نقل است برای تماس بفرستد متاسفانه تا انتشار این خبر خبری از شماره دکتر برزگر نشد
خیابان المهدی در انتظار ورود سازمان حمل و نقل وترافیک شهرداری مرند است

ارسال دیدگاه