امروز : جمعه 28 ژانویه 2022
تاریخ : 2022/01/28 - 19:22 ذخیره فایل ارسال به دوستان

هشدار و اولتیماتوم امام جمعه هادیشهر به افرادی غیر مرتبط که در انتصاب مدیران دخالت می کنند‼️

هشدار و اولتیماتوم امام جمعه هادیشهر به افرادی غیر مرتبط که در انتصاب مدیران دخالت می کنند‼️ به گزارش پایگاه خبری جوان فردا ‍  دخالت و ساخت و پاخت در انتصاب مدیران خطاست  حضرت حجت الاسلام و المسلمین ناصری امام جمعه هادیشهر در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: دولت آقای رئیسی دولتی مردمی […]

هشدار و اولتیماتوم امام جمعه هادیشهر به افرادی غیر مرتبط که در انتصاب مدیران دخالت می کنند‼️

به گزارش پایگاه خبری جوان فردا

‍  دخالت و ساخت و پاخت در انتصاب مدیران خطاست

 حضرت حجت الاسلام و المسلمین ناصری امام جمعه هادیشهر در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: دولت آقای رئیسی دولتی مردمی و جهادگر است اما در بعضی شهرستان ها عده ای با دخالت نابجا اجازه کار به این دولت را نمی‌دهند!

ناصری افزود بر خلاف تاکید صریح رهبر انقلاب، در انتصابات مدیران، بعضی افراد که نباید دخالت کنند، متاسفانه دخالت می‌کنند و با ساخت و پاخت به دنبال به مسند نشاندن نفرات مورد نظر خود هستند.

 ناصری گفت : مسئولین استانی موظفند در انتخاب مدیران ، نظرات مردم را مدنظر قرار داده و شایسته ترین نفرات را بدون اعمال نفوذ برخی افراد غیر مرتبط، در مناصب اجرایی انتصاب کنند.

 حجت الاسلام والمسلمین ناصری در پایان اظهار کرد:وظیفه امام جمعه حمایت ازمردم است واگر این روند دخالت در انتصابات از طرف بعضی افراد ادامه داشته باشد، در افشا و برملاسازی خطاهای آنان هیچ خط قرمزی برایمان وجودنخواهد داشت.

T.me/jjavanefarda

در واتساپ👇
https://chat.whatsapp.com/HIAKcaD3BLt4IAysa1NwqQ

ارسال دیدگاه