امروز : سه شنبه 7 مارس 2023
تاریخ : 2023/03/07 - 15:55 ذخیره فایل ارسال به دوستان

جنایت کاران در آستین ‼️

♦️جنایت کاران در آستین ‼️   نویسنده : رحیم میابی از خشم مردم تا معترضین از معترضین تا اغتشاش گران از اغتشاش گران تا جنایتکاران مسموم کنندگان دانش آموزان دختر‼️ مردم ایران با سلایق فکری مختلف همیشه در حفظ خون شهدا و حفظ ارزشها و آرمانهای انقلاب متعهد و پای بند هستند وقتی ایرادی در […]

♦️جنایت کاران در آستین ‼️

 

نویسنده : رحیم میابی

از خشم مردم تا معترضین از معترضین تا اغتشاش گران از اغتشاش گران تا جنایتکاران مسموم کنندگان دانش آموزان دختر‼️

مردم ایران با سلایق فکری مختلف همیشه در حفظ خون شهدا و حفظ ارزشها و آرمانهای انقلاب متعهد و پای بند هستند وقتی ایرادی در تشکیلات می بینند درد دل کردن با ائمه جمعه و بزرگان شهر و روستاهایی که زندگی می کنند ترجیح می دهند. وقتی در مسئولین گوش شنوا را نمی بینند دست به اعتراض می زنند .دشمن از این اعتراض سوء استفاده می کند و موضوع اعتراض را بسوی اغتشاش و آشوب سوق می دهد تا نقاط ضعف حاکمیت ودستگاه های اجرایی و قانون گزاری و قضائی دیده نشود تا این نقاط ضعف بزرگ شود ومنجر به برنامه ریزی جهت براندازی استفاده کنند .
معترضین و اغتشاش گران در کف خیابان خودرا نشان می دهند درحالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب؛( جنایتکاران )دزدکی دختران معصوم را در مدارس با نیت خاص مسموم می کنند .خطر این گروه خاص که قطعا از نوکران صهیونیزم هستند بیشتر از باصطلاح اغتشاشگران است .
♦️جای سوال این است چرا این گروه به دام قانون نمی افتند ⁉️و دستگیر نمی شوند⁉️

♦️چرا مسئولین نمی خواهند جهت حفظ امنیت پایدار مانند گذشته یک شبه عاملین را شناسائی و به سزای اعمال جنایت کارانه ایشان برسانند .
مشکل کار در کجاست⁉️
تعلل در مقابله با این جنایتکاران، شایعاتی را در اذهان عموم ایجاد کرده است اگر این شایعات در ذهنیت شهروندان نقش بندد ستون اعتماد بین مردم و مسئولین خدشه دار وبه لرزه خواهد افتاد ‼️

ارسال دیدگاه