امروز : پنجشنبه 17 نوامبر 2016
تاریخ : 2016/11/17 - 15:09 ذخیره فایل ارسال به دوستان

بیشترین میزان مصرف آب در بخش کشاورزی است

به گزارش خبرنگار جوان فردا javanefarda.ir به نقل از روابط عمومی فرمانداری مرند:معاون استاندار آذربایجان شرقی در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان گفت: چاههای پر مصرف آب شناسایی و اقدامات لازم در جهت کنترل مصرف آن صورت گیرد . فرماندار شهرستان ویژه مرند بر فرهنگ سازی در بین مردم در جهت مصرف درست آب تاکید کرده و گفت: جهاد کشاورزی ،امور منابع آب شهرستان فرهنگ […]

 %da%a9%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%aa1

بیشترین میزان مصرف آب در بخش کشاورزی است / بیش از ۳۸ میلیون متر مکعب صرفه جویی آب داشته ایم

به گزارش خبرنگار جوان فردا   javanefarda.ir به نقل از روابط عمومی فرمانداری مرند:معاون استاندار آذربایجان شرقی در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان گفت: چاههای پر مصرف آب شناسایی و اقدامات لازم در جهت کنترل مصرف آن صورت گیرد . فرماندار شهرستان ویژه مرند بر فرهنگ سازی در بین مردم در جهت مصرف درست آب تاکید کرده و گفت: جهاد کشاورزی ،امور منابع آب شهرستان فرهنگ […]

معاون استاندار آذربایجان شرقی در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان گفت: چاههای پر مصرف آب شناسایی و اقدامات لازم در جهت کنترل مصرف آن صورت گیرد .

فرماندار شهرستان ویژه مرند بر فرهنگ سازی در بین مردم در جهت مصرف درست آب تاکید کرده و گفت: جهاد کشاورزی ،امور منابع آب شهرستان فرهنگ سازی لازم برای مصرف درست آب را در دستور کار قرار دهند.

وی گفت: بیشترین میزان مصرف آب در بخش کشاورزی است و جهاد کشاورزی با ارائه روشهای نوین آبیاری ، کشاورزان را آگاه سازی کند .

%da%a9%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%aa

رئیس شورای حفاظت از منابع آب شهرستان با اشاره به کانال کشی برای جلوگیری از پرت آب تصریح کرد : جهاد کشاورزی در زمینه کانال کشی برای جلوگیری از پرت آب مناطق پر مصرف را شناسایی و در اولویت برنامه خود برای لوله گذاری قرار دهد و تلاش خواهیم کرد اعتبار لازم برای این کار را در سال آینده در نظر بگیریم.

وی افزود: طبق گزارشات رسیده امسال در مقایسه با سال قبل با کاهش بارندگی مواجه هستیم که باید مردم همکاری لازم در مصرف آب را داشته باشند .

در ابتدای این جلسه محمدی رئیس امور منابع آب شهرستان طی ارائه گزارشی افزود: ۸۹ حلقه چاه غیر مجاز تا آبانماه سالجاری پر شده است .

وی گفت: بیش از ۳۸ میلیون متر مکعب صرفه جویی آب داشته ایم که از محل صرفه جویی و اصلاح چاههای غیر مجاز بوده است .

وی بیان داشت: در مهر ماه سال جاری تعداد ۱۱ حلقه چاه غیر مجاز پر شده و تعداد ۱۱ پرونده در دستور کار قرار دارد .

محمدی گفت: تعداد چاههای اصلاح شده در مهر ماه سالجاری ۳ حلقه بوده که از این اصلاح ۵۰ هزار متر مکعب صرفه جویی آب صورت گرفته است .

رئیس امور منابع آب شهرستان تصریح کرد : در جهت کنترل بهتر مصرف آب نیاز به همکاری دهیاران و شورا های محترم در بخش روستایی هستیم .

%da%a9%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%aa2%da%a9%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%aa-4

ارسال دیدگاه