امروز : دوشنبه 6 فوریه 2017
تاریخ : 2017/02/06 - 13:12 ذخیره فایل ارسال به دوستان

عادل اصغر پور در آیین افتتاح بیست و نهمین مرغداری تخمی شهرستان : مردم مالک و صاحبان اصلی نظام و کشور هستند.

جوان فردا:عادل اصغر پور در آیین افتتاح بیست و نهمین مرغداری آقای اسدپور واقع در هرزندات ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران حاصل خون شهدای عزیز و رهبری امام خمینی (ره) بوده که بعد از سپری کردن دشورایهای بسیاری به ثمر نشسته است . وی افزود: این انقلاب و نظام هر […]

عادل اصغر پور در آیین افتتاح بیست و نهمین مرغداری تخمی شهرستان : مردم مالک و صاحبان اصلی نظام و کشور هستند.

به گزارش خبرنگارجوان فردا ازمرند  www.javanefarda.ir به نقل از روابط عمومی فرمانداری مرند

عادل اصغر پور در آیین افتتاح بیست و نهمین مرغداری آقای اسدپور واقع در هرزندات ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران حاصل خون شهدای عزیز و رهبری امام خمینی (ره) بوده که بعد از سپری کردن دشورایهای بسیاری به ثمر نشسته است .

وی افزود: این انقلاب و نظام هر روز قوی تر شده و به اهداف عالی خود میرسد طوریکه شاهد تاثیرات روز افزون انقلاب اسلامی در منطقه و برخی نقاط جهان هستیم.

اصغرپور با اشاره به همراهی مردم در پیروزی انقلاب بیان داشت: این انقلاب حاصل زحمات و تلاش های مردم است و به کمک مردم موفق شده بحرانهای زیادی را پشت سر بگذارد .

وی افزود: انقلاب ما انقلابی مردمی بوده و مردم صاحبان اصلی این انقلاب و نظام هستند و برای این پیروزی هزینه های زیادی را متحمل شده اند لذا برای ثبات و پایداری و تداوم موفقیتهای آن همدل و همراه دولت و نظام هستند .

معاون فرماندار شهرستان ویژه مرند با اشاره به قدرت ایران در برابر کشور های جهان گفت: قدرتهای جهانی در معادلات و مسائل مهم منطقه با کشور ما مذاکره می کنند و ناچار به در نظر گرفتن و لحاظ نمودن دیدگاه های جمهوری اسلامی ایران هستند .

وی افزود: استحکام و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران هر روز بیشتر از قبل می شود و بر پیشرفت ها ی کشور در امور وشاخه های مختلف افزوده می شود .

عادل اصغر پور در ادامه سخنان خود با اشاره به موفقیت دولت در مساله برجام اظهار داشت: مذاکره ایران با شش کشور قدرتمند جهان و پیروزی در برابر آن قدرتها نشان از قدرت بالای چانه زنی ایران در برابر کشور های بزرگ جهان در تامین اهداف و منافع ملی کشوراست .

وی افزود: درایت و ظرافت دستگاه دیپلماسی نظام جمهوری اسلامی در برجام چنان بوده که رئیس جمهور جدید آمریکا اعلام می کند که برجام ننگین ترین قراردادی که تاکنون دیده ام و این نشان دهنده این است که دستگاه دیپلماسی ایران توانسته به خوبی اهداف و منافع ملی کشورمان را با موفقیت در برجام بیاورد .

وی با اشاره به آثار موفقیت برجام گفت: تولید نفت از ۶۰۰ هزار بشکه به بیش از ۲/۵ میلیون بشکه در روز افزایش یافته و درآمدهای حاصل از فروش نفت به کشور منتقل می شود .

وی ادامه داد : همراهی و همدلی مردم با مسئولین موجب تقویت و توسعه عمران و آبادانی کشور می شود .

معاون فرماندار شهرستا ن ویژه مرند با اشاره به حمایتهای دولت تدبیر و امید از بخش کشاورزی عنوان داشت: دولت تدبیر و امید در بخش کشاورزی اقدامات بسیار موثری را انجام داده و ضمن حمایت از بخشهای مختلف کشاورزی در تولید محصول استراتژیک گندم نیز به خود کفایی نائل شده است.

اصغر پور در پایان گفت: دولت تدبیر و ا مید در سال جاری فقط از طریق بانک کشاورزی بیش از ۲۴ میلیارد تومان به بخش کشاورزی مرند تسهیلات اعطا کرده که با لحاظ نمودن مبلغ ۷۰ میلیارد تومان مانده تسهیلات قبلی این بانک معادل ۹۵ میلیارد تومان می شود که این نشان از حمایت جدی دولت از کشاورزان و دامداران در بهبود این بخش و افزایش میزان تولید و بهبود وضعیت معیشتی آنان است.

مرغداری ۳۰ هزار قعطه ای آقای اسد پور با هزینه بیش از یک میلیارد تومان با مشارکت بانک کشاورزی و با اشتغال زایی ۵ نفر مستقیم و ۳۰ نفر غیر مستقیم مورد افتتاح قرار گرفت.

با افتتاح این مرغداری اتوماتیک سالانه ۵۱۳ تن تخم مرغ به بخش تولید تخمی این شهرستان افزوده شد .

با افتتاح این مرغداری تعداد واحد های مرغداری تخم گذار به ۲۹ واحد رسید .

ارسال دیدگاه