امروز : سه شنبه 16 ژانویه 2018
تاریخ : 2018/01/16 - 6:44 ذخیره فایل ارسال به دوستان

پیری : با پسر خاله و پسر دائی و وپسر عمه کشور داری نمیشود .

جوان فردا : راستگو گفت بعنوان فرماندار از ته دل از عملکرد پیری و معلمین و دبیران فرهنگی و کلیه دست اندر کاران فرهنگی شهرستان مرند تقدیر و تشکر می نمایم .

به گزارش جوان فردا از مرند

آئین تودیع و معارفه معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرند با حضور امام جمعه محترم شهرستان ، معاون استاندار آذربایجان شرقی ،فرماندهان محترم نیرو های زمینی ، انتظامی ، اعضا شورای اداری ، فرهنگیان محترم در محل تالار معلم ( دبیرستان شاملو ) برگزار شد .

۴۴۵۶۰۳۱۲۹_۴۹۳۲۷

حضرت حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده امام جمعه مرند در مراسم تودیع پیری گفت

معراج پیری یک فرد متدین و بدون حاشیه است . از اول شروع بکار صادقانه تلاش کرده و آموزش و پرورش مرند را با شایسته سلاری هدایت نمود .

نعمت زاده از تلاشهای شبانه روزی پیری تشکر نمود وگفت آقای پیری درست کار کردن هزینه دارد باید افراد درستکار این هزینه ها را به نوع محتلف   باید پرداخت نماید . وی افزود عملکرد پیری ماندگار است .در امر مدرسه سازی و کسب رتبه ۱۳ نشان از تلاش معلمین ومدیران و خود آقای پیری است .

۴۴۵۶۰۲۶۴۴_۴۸۷۵۲

راستگو در مراسم تودیع معراج پیری گفت . ۲۰ ماه است که در خدمت مردم شهرستان مرند هستم وپیری نزدیک به چهار سال است که در این شهرستان خدمت می کند عملکرد پیری ستودنی است و انصافا همیشه در امر آموزش و جذب خیرین مدرسه ساز در تلاش بود .

راستگو گفت بعنوان فرماندار از ته دل از عملکرد پیری و معلمین و دبیران فرهنگی و کلیه دست اندر کاران فرهنگی شهرستان مرند تقدیر و تشکر می نمایم .

۴۳۸۳۱۱۲۸۳_۲۲۸۷۴۴

 پیری : با پسر خاله و پسر دائی و وپسر عمه کشور داری نمیشود .
سخنان کوبنده معراج پیری در مراسم تودیع درتالار معلم شاملو ، برج پلاسکو نماینده قانونی مجلس و پسرخاله هارا فروریخت . پیری گفت من اصلاح طلب واقعی هستم وبر این تفکر م افتخار می کنم .. در این مدت ۴ سال هیچ کس نمی تواند بگوید پیری و یا اقوام پیری از پست پیری سوءاستفاده نموده است . من افتخار می کنم پاکد ستم . وبه هیچکس نگفته ام در انتخابات به کسی فعالیت کن .

 پیری گفت من مرندی هستم وبر مرندی بودنم افتخار می کنم .در مرند هستم وباقی خواهم ماند .

پیری از تلاشگران تغییر مدیریت آموزش و پرورش پرسید دراین مدت آیا یک بار به یک خیر مدرسه ساز خسته نباشید گفته اید ؟ بجای اینکه دنبال کارهای بیهوده بگردید آیا بهتر نبود دنبال کارخانه آوردن و اجرائی نمودن وظیفه خود می کردید . بجای اینکه انرژی خودرا بیجا تلف کنید آیا بهتر نبود در فکر عملکرد خو.د بودید .
✅  پیری درمراسم پرشور و گرم تودیع خو د در تالارمعلم شاملو مرند کلیه کادوها وهدیه های همکاران خودرا که بالغ بر ۲۰میلیون بود به کمیته امداد امام خمینی ره بخشید .✅ پیری افزود من مرندی هستم ودر مرند باقی خواهم ماند . با این کادوها چندین خانواده را با همت شما خوشحال خواهیم نمود .

۴۳۸۷۱۱۶۱۹_۱۴۲۴۹۸

✅ حضور امام جمعه و فرماندار و مسئولین ادارات و مدیران مدارس وفرهنگیان در مراسم تودیع معراج پیری نشان از خدمات پیری بود .
♦️معراج پیری در مراسم تودیع خود گفت با پسرخاله و پسرعمه نمی توان آموزش و پرورش را اداره نمود

?مراسم تودیع بی نظیر وبه یاد ماندنی معراج پیری در تالار معلم شاملو سخنانی با مسئولین ونماینده قانونی داشت.

?امروز فرهنگیان مرند حق وحقوق بیگانگان قدرت طلب وریاست طلب را با حضور گرم خود در مراسم تودیع معراج پیری مدیر مرندی الاصل را نقد اً پرداخت نمودند .

?صدای کف فرهنگیان قدر شناس مرند تالار معلم شاملو را نشاط بخشید?

?همه آمده بودند .حضور اصولگرا یان واقعی و اصلاح طلبان واقعی و مستقل های صاحب نظر در دایره ولایت در مراسم تودیع معراج پیری مدیر بومی الاصل و مرندی الاصل نشان از آگاهی فرهنگیان ومردم از جریانات حاکم بر تغییر روند مدیران کارآمد وبومی در شهرستان مرند بود.

?حاضرین در این مراسم تودیع از تغییر مدیر آموزش و پرورش مرند راضی نبودند ومی گفتند مرند فدای یک پسرخاله شد
?بازنشستگان همه می خواستند جهت تقدیر از زحمات پیری با چشمان اشک پشت تریبون قرار بگیرند و بر بد خواهان مرند نفرین نمایند .

?یکی ازبازنشستگان گفت نخواهیم گذاشت مرند فدای ریاست طلبان انتخاباتی وعده داده باشد .

۴۴۵۲۱۱۷۴۷_۵۸۱۲۵

دکتر اباذر کاظمی مدیر جدید آموزش و پرورش مرند در مراسم تودیع معراج پیری گفت . بنده با آقای پیری دوست وصمیمی هستیم ودر جلسات هم اتاق هستیم . واقعا فرد تلاشگر و پشتکاری هستند. کاظمی گفت جو سنگین حاکم بر این مراسم مرا وا داشت مطالب آماده شده را تغییر دهم .

۴۴۵۲۱۸۳۹۹_۵۷۸۶۳

۴۴۵۲۱۹۵۳۷_۵۷۸۰۸

پیری در آخر مراسم کلیه کادوهای تقدیمی از طرف کلیه فرهنگیان ودیگر دوست داران وی را بجز یک تابلو همه اش را به کمیته امداد امام خمینی ره اهدا نمود .

۴۴۵۴۱۹۲۲۲_۴۸۶۷۶

در این مراسم حجت الاسلام حسین زاده معاون پرورشی آموزش و پرورش مرند گفت زحمات آقای پیری در تاریخ مرند ماندگار خواهد شد . وی خطاب به کاظمی مدیر جدید گفت در زمان تودیع کاظمی باید ببینیم چنین مراسمی خواهد بود قطعا اگر عملکر بالاتر از عملکرد پیری باشد خواهد بود .

الطافی یکی دیگر از بازنشستگان گفت با آمدن پیری کلا چهره آموزش و پرورش مرند متحول شد . ما سالنی اجتماعات نداشتیم ولی الان یک تالار بنام معلم داریم . وی پیری را فرد متدین و کار آمد خواند وگفت این تغییر به ضرر مرند می باشد .

ارسال دیدگاه