امروز : شنبه 10 سپتامبر 2022
تاریخ : 2022/09/10 - 16:15 ذخیره فایل ارسال به دوستان

کوی صنعتی مبل کاران مرند

راه جواش سرعت گرفت کوی صنعتی مبل کاران مرند مرند پایتخت مبل ایران   به گزارش خبرنگار جوان فردا به نقل از روابط عمومی شهرداری مرند  زیریازی و آسفالت کوی صنعت  مبل مرند بزوری به اتمام میرسد . شهردار مرند ؛ کوی صنعتی مبل کاران مرند از پتانسیل بسیار بالای تجاری و اقتصادی برخوردار است… […]

راه جواش سرعت گرفت

کوی صنعتی مبل کاران مرند
مرند پایتخت مبل ایران

 

به گزارش خبرنگار جوان فردا به نقل از روابط عمومی شهرداری مرند  زیریازی و آسفالت کوی صنعت  مبل مرند بزوری به اتمام میرسد .

شهردار مرند ؛ کوی صنعتی مبل کاران مرند از پتانسیل بسیار بالای تجاری و اقتصادی برخوردار است…

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مرند ، دکتر نظری #شهردار_مرند امروز شنبه و در اولین روز از هفته کاری در محل پروژه ی ساماندهی راه جواش ( کوی صنعتی مبل کاران ) حضور یافته و از نزدیک شاهد فعالیت پرسنل و ماشین الات عمرانی شهرداری مرند بود.

وی در خصوص این منطقه افزود؛ باید قدردان تعداد کثیری از همشهریان عزیز مرندی باشیم که بطور خودجوش و با عیرت و تعصب یک محیط کاری و تجاری ایده ال را به وجود اورده اند که با کمی خوش بینی میتوان مرند را بعنوان قطب صنایع چوبی کشور و #پایتخت_مبل_ایران نامید.

دکتر نظری در خاتمه گفت؛ علیرغم خارج از محدوده بودن ، ولی شهرداری مرند نهایت تلاش خود را برای تسهیل تردد و خدمات رسانی به این قشر زحمتکش به انجام میرساند.

شهردار مرند در مصاحبه قبلی خود ، خبر از افتتاح این پروژه ظرف ۴۵ روز آتی داده بود.

 

ارسال دیدگاه