امروز : یکشنبه 30 آوریل 2023
تاریخ : 2023/04/30 - 5:16 ذخیره فایل ارسال به دوستان

یا ایها الذین أمنوا لم تقولون ما لاتفعلون؟

نهم اردیبهشت روز شورا فرا رسید و عرض تبریک ویژه محضر شما عزیزان ، نه بخاطر روزتان ، بلکه بخاطر رکورد شکنی تان که بمدت ۸ ماه دومین شهر استان آذربایجان شرقی یعنی شهر مرند را باصطلاح با سرپرستی ، مدیریت می کنید   باسمه تعالی یا ایها الذین أمنوا لم تقولون ما لاتفعلون؟ نهم […]

نهم اردیبهشت روز شورا فرا رسید و عرض تبریک ویژه محضر شما عزیزان ، نه بخاطر روزتان ، بلکه بخاطر رکورد شکنی تان که بمدت ۸ ماه دومین شهر استان آذربایجان شرقی یعنی شهر مرند را باصطلاح با سرپرستی ، مدیریت می کنید

 

باسمه تعالی

یا ایها الذین أمنوا لم تقولون ما لاتفعلون؟

نهم اردیبهشت روز شورا فرا رسید و عرض تبریک ویژه محضر شما عزیزان ، نه بخاطر روزتان ، بلکه بخاطر رکورد شکنی تان که بمدت ۸ ماه دومین شهر استان آذربایجان شرقی یعنی شهر مرند را باصطلاح با سرپرستی ، مدیریت می کنید ، مصداق آیه شریف مطلع بحث ، جنابتان که در ایام تبلیغات برای بیچارا شهرمان انواع و اقسام نسخه های درمانی داشتید ، چرا در این برهه حساس سکوت اختیار کردید و آنچه را که می گفتید ، عمل نمی کنید ؟
سخنگوی محترم شورا ، هر چند که در این دنیای مادی و پر زرق و برق با زبان نرم با مردم سخن نمی گویید و بر خلاف نص صریح قرآن کریم عمل می کنید ، چرا که قرآن توصیه کرده ، قولو للناس حسنا . شما سرور و سید ما هستید اما این را بدانید که انشالله در روز قیامت اعضاء و جوارح تان بجای زبان نرم با مردم بیچارا. مرند صحبت خواهند کرد .

چه زیبا بود که در روز شورا با خبر رسانی از انتخاب شهردار ، کام‌ مردم را که در این مدت تلخ کرده اید ، شیرین می کردید و شهرداری را انتخاب و معرفی می نمودید که بجای اعلام آگهی مزایده اجاره سرقفلی اماکن در اختیار شهرداری ، شهردار منتخب آستین ها را بالا میزد و با مدیریت و بکار گیری نیروی انسانی مازاد شهرداری ، اماکن مدنظر را تحت مدیریت خویش می آورد و تبدیل به منبع در آمد برای شهرداری می کرد ، چرا که امروز کاستن از فشار مردم ضروری می‌باشد ، و بالاخره نهم اردیبهشت سپری شد و…….

مجید نجفی
کارشناس ارشد
فعال فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی

ارسال دیدگاه