حزب همت نماد اخلاق در انتخابات چهارمین کنگره ملی حزب همدلی مردم تحولخواه (همت) و انتخابات شورای مرکزی و بازرسین این حزب در تاریخ ۵ خرداد ماه ۱۴۰۲ بصورت آنلاین و با شرکت حدود ۴ هزار نفر از اعضای این حزب برگزار خواهد گردید. از نقاط قابل تامل حزب همت میتوان به حضور چند هزار […]
چهارمین کنگره ملی حزب همدلی مردم تحولخواه (همت) و انتخابات شورای مرکزی و بازرسین این حزب در تاریخ ۵ خرداد ماه ۱۴۰۲ بصورت آنلاین و با شرکت حدود ۴ هزار نفر از اعضای این حزب برگزار خواهد گردید.
از نقاط قابل تامل حزب همت میتوان به حضور چند هزار نفری اعضای این حزب در این کنگره اشاره نمود.با توجه به این موضوع که حزب همت در تمامی استانها، شعب و بیش از ۲۰۰ شهر کشور دفتر فرعی خود را افتتاح نموده و در تمامی ایام سال فعالیت مستمر داشته و ده ها کمیته درون سازمانی دارد ، با حضور چند هزار نفر کنگره خود را برگزار میکند که در تاریخ احزاب بی نظیر است .
نقطه قابل تامل دیگر نحوه تبلیغات کاندیداهای شورای مرکزی و بازرسین این حزب هست که نمادی از اخلاق در انتخابات را به منصه ظهور رسانیده اند.
همانطور که سه اصل مهم در این حزب همواره رعایت گشته و خط قرمز این حزب میباشد(اخلاق ،مردم ،رهبری) ،در این انتخابات نیز شاهد نوآوری در تبلیغات و اخلاقمداری بودیم به نوعی که تمامی کاندیداهای این حزب در تمامی گروهها و کانالهای سراسری حزب که بیش از ۶۰۰ گروه و کانال کشوری را شامل میگردد به تبلیغات رقبای انتخاباتی خود پرداختند و جلوه ای از شکوه و اخلاق را نمایان نمودند که این نوع رفتار انتخاباتی نیز به نوع خود در کشور بی نظیر بود.
ایکاش مسئولین محترم کشور و کاندیداهای انتخابات های مختلف از این نوع اخلاقمداری انتخاباتی درس گرفته و شاهد چنین عملکردی از آنان باشیم چرا که اگر میتوانستیم چنین برخورد انتخاباتی داشته باشیم قطعا اختلاف جناحین یا گروهها را شاهد نبودیم و میتوانستیم با همدلی و سنرژیک کشوری در شان نام جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم.
شهرام حسین نژاد دانشور
رئیس شورای سیاستگذاری حزب همت