امروز : دوشنبه 31 جولای 2023
تاریخ : 2023/07/31 - 9:41 ذخیره فایل ارسال به دوستان

کوی بعثت یا روستای از یاد رفته!

پایگاه خبری جوان فردا javanefarda.ir – مرند  گزارش پایگاه خبری جوان فردا از کوی بعثت مرند وجود سگهای خیابانی بدون صاحب موجب سلب آرامش ساکنین کوی بعثت شده است  شهروندان کوی بعثت در زمان‌اجرای برنامه محله به محله گفتند ما از ترس سگها نمی توانیم بیرون بیائیم. تهیه کننده گزارش : زهرا اصیل میابی یکی […]

پایگاه خبری جوان فردا javanefarda.ir – مرند

 گزارش پایگاه خبری جوان فردا از کوی بعثت مرند

وجود سگهای خیابانی بدون صاحب موجب سلب آرامش ساکنین کوی بعثت شده است

 شهروندان کوی بعثت در زمان‌اجرای برنامه محله به محله گفتند ما از ترس سگها نمی توانیم بیرون بیائیم.

تهیه کننده گزارش : زهرا اصیل میابی

یکی از ساکنین کوی بعثت گفت  کدام مسئول راضی است در چنین منطقه محروم زندگی کند⁉️ کدام مسئول راضی است بچه اش در گردو خاک بازی کند؟ کدام مسئول راضی است خانواده اش بیش از یک ساعت منتظر تاکسی باشد و آخرالامر از تاکسی خبری نشود؟ کدام مسئول دانش اموز خود را محروم از کتابخانه درمنطقه خود می کند؟کدام مسئول راضی است کوچه اش خاکی باشد؟و دیگر موارد  

کوی بعثت
نه میدان‌ورزشی دارد
نه فضای فرهنگی دارد
نه فضای کتابخانه دارد
نه خیابان بدون دست انداز دارد
کوچه هایش خاکی استمرکز بهداشتی ودرمانی همیشه تعطیل تعطیلی درمانگاه کوی بعثت 

کتابخانه کوی بعثت را به ساختمان‌اداری تبدیل کرده اند آنهم همیشه بسته است

 با توجه به مصوبه شورای اداری ساختمان کتابخانه بعثت با پیگیری امام جمعه مرند و فرمرماندار مرند دکتر خرم مباغلی برای تکمیل فضای فرهنگی و آموزشی اختصاص داد ولی متاسفانه ساختمان کتابخانه در کوی بعثت به یک ساختمان اداری در بسته تبدیل شده است.

قطعی آب در کوی بعثت موجب نارضایتی ساکنین این کوی شده است .

دراین گزارش بانوان ساکن در کوی بعثت نارضایتی خود را از عدم توجه مسئولین بخصوص شهردار مرند در مورد عدم آسفالت ریزی در کوی بعثت و تبدیل کتابخانه کوی بعثت به یک ساختمان اداری غیر مفید ودربسته و عدم تردد تاکسی ها به کوی بعثت و از قطعی آب از اداره آب و فاضلاب گلایه کردند.

یکی از بانوان گفت ساختمان باین بزرگی بهداشت و درمان به چه درد می خورد همیشه بسته است. وتعطیل است ما برای رعایت بهداشت خانواده باید به کوی اوهانی برویم.

بازنشستگان درخواست فضای سبز و صندلی برای استراحت می خواستند که با تماس مدیرمسئول پایگاه خبری جوان فردا با مهندس نعمت خدایاری رئیس سیما منظر شهرداری مرند موضوع نصب صندل برای استراحت اهالی در کوب بعصت تدارک دیده شد.

جوانان ونوجوانان کوی بعثت در یک زمین خاکی مشغول فوتبال بودند یکی از جوانان مشغول بازی بودند.

ارسال دیدگاه