امروز : سه شنبه 6 آگوست 2024
تاریخ : 2024/08/06 - 11:05 ذخیره فایل ارسال به دوستان

دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی در”مرند “

متهمان در بازجویی‌های بعمل آمده به ۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند وی از شهروندان خواست هشدار ها و آموزش های پلیس را جدی گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعاً با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی در”مرند “

به گزارش زهرا اصیل میابی خبرنگار پایگاه خبری جوان فردا  javanefarda.ir سرهنگ‌اسدیان فرمانده انتظامی شهرستان ویژه مرند  مرند از دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی با ۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ”علی اسدیان”در تشریح جزئیات این خبر گفت:درپی وقوع سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان مرند، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرارگرفت.

وی افزود:ماموران پلیس آگاهی شهرستان پس از بررسی های انجام شده و اقدامات اطلاعاتی و فنی ۲ سارق حرفه ای را شناسایی که پس از هماهنگی های قضائی، در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مرند اظهار داشت:متهمان در بازجویی‌های بعمل آمده به ۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند وی از شهروندان خواست هشدار ها و آموزش های پلیس را جدی گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعاً با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

ارسال دیدگاه