امروز : جمعه 11 نوامبر 2016
تاریخ : 2016/11/11 - 19:52 ذخیره فایل ارسال به دوستان

مرتضی موحدنیا خاطر نشان کرد در کنار هوشمندسازی ناوگان تاکسیرانی به نوسازی نیز توجه ویژه ای داریم،

درخاتمه مجید لوایی مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مرند نیز با ارائه عملکرد از اقدامات انجام یافته درتاکسیرانی و جابجایی روزانه بیش از ۱۲۰ هزارنفر مسافر در سطح شهر خبر داد و افزود در حال حاضر ۷۰۰ دستگاه تاکسی در ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری مرند تردد می کنند

%d9%85%d9%88%d8%ad%d8%af%d9%86%db%8c%d8%a7

 به گزارش خبرنگار جوان فردا

به نقل ازبه گزارش روابط عمومی شهرداری مرند : مهندس موحد نیا صبح امروز در نشست هم اندیشی مدیران عامل سازمان تاکسیرانی های غرب و شمالغرب کشور به میزبانی مرند با حضور دکتر طبیبی مدیر عامل اتحادیه سازمان تاکسیرانی های کشور و معاونین و کارشناسان طرح در محل سالن کنفرانس شهرداری مرند برگزار می شد ،با اشاره به موقعیت جغرافیایی و فرهنگی شهر مرند و قرار گرفتن در جاده ابریشم و ترانزیت شاهرگ تردد انواع خودروهای سواری و باری با قابلیت های منحر به فرد صنا یع دستی و صنعتی و آب و هوای معتدل می تواند این طرح را عملیاتی کند .

مرتضی موحدنیا خاطر نشان کرد در کنار هوشمندسازی ناوگان تاکسیرانی به نوسازی نیز توجه ویژه ای داریم، چرا که در صورت نوسازی تاکسی های شهری می توان از مردم انتظار استفاده گسترده از حمل و نقل عمومی را داشت.افزود در حال حاظر آموزش در دستگاههای ادارات و نهادهای دولتی یک امر مهم و ضروری است و شهرداری مرند هم برای آموزش شهروندان برنامه های مدونی در جهت سامان دهی استفاده بهینه ار خدمات الکترونیک دولت در دست اجراء دارد .
شهردار مرند به لزوم تهیه طرح جامع حمل و نقل درون شهری اشاره گفت : برای اجرایی و عملیاتی کردن در خصوص تهیه طرح جامع حمل و نقل درون شهری مرند مطالعات ترافیکی‌ و ساختاری انجام گرفته است که نقش سازمان اتوبوس رانی و تاکسیرانی نیز مشخص شده است

وی در ادامه صحبتهای خود آموزش شهروندی و افزایش اطلاعات رانندگان حمل نقل عمومی و ارائه خدمات سریع وارزان و بیمه که متاسفانه امروزه در ترافیک شهری هم با مشکلاتی مواجه هستیم ،اخلاق مداری و ارائه خدمات بی منت برای شهروندان را مورد تاکید قرار داد .

بر اساس این گزارش در ادامه این نشست مدیر عامل اتحادیه های سازمان های تاکسیرانی کشور با بیان اینکه نوسازی ناوگان تاکسیرانی از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده است، اظهار کرد: تنها یک دوم از دارندگان تاکسی های فرسوده نسبت به نوسازی تاکسی های خود اقدام کرده اند.
وی اضافه کرد: در سطح کشور فعلا بیش از ۱۳۰ هزار دستگاه تاکسی فرسوده وجود دارد که قبلا ۳۰۰هزار دستگاه در ناوگان فرسوده بود والان که نداریم خاطر نشان کرد از زمان آغاز طرح نوسازی تاکنون ۳۰ هزار دستگاه تاکسی جدید به ناوگان حمل ‌و نقل عمومی شهری کشور اضافه شده و این در حالی است که ۶۰ هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده اند.
مسعود طبیبی با انتقاد از بانک های عامل برای پرداخت تسهیلات نوسازی ناوگان تاکسیرانی، افزود: اتحادیه تاکسیرانی با بانک های عامل تفاهم نامه های زیادی برای نوسازی ناوگان فرسوده امضا کرده است، اما بانک ها با بهانه ها و سختگیری های بی مورد، عملا به تفاهم نامه ها عمل نکرده و در پرداخت تسهیلات بانکی تعلل می کنند.
وی بر لزوم هوشمند سازی ناوگان تاکسیرانی اشاره و خاطرنشان کرد: باید افزایش خدمات دهی به شهروندان و همچنین افزایش درآمد تاکسیرانان در دستور کار مدیران عامل تاکسیرانی شهرها قرار گیرد.خاطر نشان کرد در اجرای طرح هوشمندسازی ناوگان تاکسیرانی هر طرحی که باعث تحمیل هزینه به مردم و تاکسیران ها شود، مورد قبول نیست. افزایش در آمد تبلیغات درون تاکسی ،برنامه ریزی در کاهش هزینه های تاکسیرانان و هوشمند سازی بدو ن کمترین عارضه بین پلیس راهور و اتحادیه تاکسیرانی را از برنامه های در حال انجام این اتحادیه در سطح کشور دکرکرد.
درادامه با برگزاری نشست های تخصصی با حضور مدیران عامل سازمان تاکسیرانی های مناطق غرب شمالغرب کشور برای راهکارههای نوین در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و سرویس مدارس بحث و بررسی شد .

درخاتمه مجید لوایی مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مرند نیز با ارائه عملکرد از اقدامات انجام یافته درتاکسیرانی و جابجایی روزانه بیش از ۱۲۰ هزارنفر مسافر در سطح شهر خبر داد و افزود در حال حاضر ۷۰۰ دستگاه تاکسی در ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری مرند تردد می کنند

ارسال دیدگاه