امروز : جمعه 3 مارس 2017
تاریخ : 2017/03/03 - 21:27 ذخیره فایل ارسال به دوستان

نخواهیم گذاشت دستهای پنهان ،جامعه روحانیت مرند را تحقیر کنند.

چرا علمای راستین وبا تقوای مرند دَم در کشند؟ و سخنوران با تقوا و واقعی مهرسکوت برلب داشته باشند؟ تا بعضی از آقایان درلباس روحانی وارداتی غیرمتخصص لب بگشایند وحریم ولایتمداری شهرستان مرندرا رعایت نکنند!!!

نخواهیم گذاشت  دستهای پنهان ،جامعه روحانیت مرند را تحقیر کنند.

نویسنده:

میابی _ ر

۱۳۹۵/۱۲/۱۴

ساعت: ۴۵:…

هوالعالم

بسم الله الرحمن الرحیم

  • ﴿یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا أَطِیعُوا اللَّهَ وَأَطِیعُوا الرَّسُولَ وَأُولِی الْأَمْرِ مِنْکُمْ ۖ فَإِنْ تَنَازَعْتُمْ فِی شَیْءٍ فَرُدُّوهُ إِلَى اللَّهِ وَالرَّسُولِ إِنْ کُنْتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَالْیَوْمِ الْآخِرِ ۚ ذَٰلِکَ خَیْرٌ وَأَحْسَنُ تَأْوِیلًا﴾(سورهٔ نساء-آیهٔ ۵۹)
  • ای کسانی که ایمان آورده‌اید خدا را اطاعت کنید و پیامبر و اولیای امر خود را [نیز] اطاعت کنید پس هر گاه در امری [دینی] اختلاف نظر یافتید اگر به خدا و روز بازپسین ایمان دارید آن را به [کتاب] خدا و [سنت] پیامبر [او] عرضه بدارید این بهتر و نیکفرجام‌تر است.
  • باید بنویسم

 

چرا علمای راستین وبا تقوای مرند دَم در کشند؟ ولی وارداتی ها لب بگشایند؟
چرا علمای راستین وبا تقوای مرند دَم در کشند؟ و سخنوران با تقوا و واقعی مهرسکوت برلب داشته باشند؟ تا بعضی از آقایان درلباس روحانی وارداتی غیرمتخصص لب بگشایند وحریم ولایتمداری شهرستان مرندرا رعایت نکنند!!!
نخواهیم گذاشت شخصیت جامعه روحانیت مرند تحقیر وخدشه دار گردد.
برای شخصیت روحانیون مرند خوب نیست .چون کوچکتر نشان دادن شخصیت ازآنچه هست تحقیر وتوهین است .روحانیون مرند هم از نظر تقوا وعلم وحلم وزبان گویا از این وارداتی ها خیلی بالاترند نمی دانم چرا دستهای پنهان می خواهند روحانیت منطقه مرند را تحقیر کنند ؟ وبعضی از وارداتی هارا بزرگتر نشان دهند ؟همه میدانند بزرگتر نشان دادن کوچکترها هم هتک حیثیت است و بیشتر به مسخره کردن او شبیه است،تا تجلیل ازاو!! چون تعارف هم اگر ازحد طبیعی اش خیلی تجاوز کند توهین است وباعث خجالت!!
درعین حال ازروحانیون مرند توقع داریم که این تعارفات خطرناک سیاسی را نپذیرند وفریب این تجلیل های رندانه بازیگران را نخورندولب به سخن بگشایند وحریم ولایتمداری شهرستان مرند را پاس بدارند.
این باصطلاح روحانیون وارداتی به مرند دنبال چه می گردند؟آنهائی که این روحانیون را به مرند می آورند دنبال چه هستند؟وقتی کسی به نماز جمعه نمی آید چطور می خواهدخودرا پیروولایت امر نشان دهند؟ویا با آوردن روحانی وارداتی خودرا دوست دار روحانیت نشان دهند؟درحالی که درمحضر این آورنده گان حکم شرعی را به مسخره گرفتند ودر مورد رقص نظر برخلاف شرع ومراجع تقلید دادند. ولی این آورندگان وارداتی سکوت کردند.می توان گفت روحانی بومی ستیزی درمرند ۱۸ ماه است که کلید خورده است.
نکند چماق ولایت ابوسفیانی را برکشیده اند وبا آن هر فکری را وقلمی را وزبانی را که از ولایت علوی دم می زند ، می زنند؟تا آن پرده سیاهی که بر سر اندیشه وایمان وحیات وحریت دین می کشند دردیده نشود وهیچ کس نیست که بخوبی آنها بداند که ماکه آماج این توطئه هستیم جز ایمان ووفاداری به ولایت علوی وارزشهای انقلاب جرمی دیگری نداریم. نشان از علوی بودن وانقلابی بودن ما بیش از ۷۰۰ شهیددر انقلاب وجنگ تحمیلی که افتخار شهرستان مرند است می باشد.
این است که من ناچارا اعتراف می کنم که در مکتب این (ولایت)که امروز عده ای اعلام کرده اندوبه دفاع از آن پرداخته اند وآن را در خطر احساس کرده اند وسخت بر آشفته اند وامثال مارا متهم به انحراف از آن ولایت واقعی می کنند .
بلی وقتی مظهر تقوا وزهد یعنی علی ابن ابوطالب (ع )را که از تمام دنیا بزرگتر وقیمتی تر است متهم می کنند که یک زره کهنه را که از یک جهود آن هم درایام حکومت خودش!!غصب کرده است! وبه محاکمه اش می کشندوبی محاکمه محکوم می کنند.پس برای ما این قسمت شیرین است که ما پیروراستین ولایت امر ومطلقه فقیه هستیم.بگذار تهمت بزنند.
آنکه باید اشاره نمایم این است که مخالفان ودست های مرموز ومعاندین خواص به انواع واقسام حیله ها،گاه عمیق وگاه خیلی وقیحانه ورسوا به عنوان دفاع از روحانیت،دفاع از علمای مذهب ودفاع از مقدسات دینی وانقلاب می خواهند بکنند:یکی نوع دفاع از انقلاب وتشیع ونوع دیگر نوع دفاع از روحانیت درشکل رسوائی که ظاهرا اسمش مخالف با مخالفین تشیع وانقلاب اسلامی وروحانیت است.اما اثری که در ذهن عموم می گذارد،اثر نفرت آور است وهدف نیز همین است که به اسم دفاع از روحانیت، روحانیت رادر ذهن جامعه وصاحب نظران وروشنفکران وعوام مقابل هم ومحکوم جلوه بدهند.اینها کسانی هستند که در روحانیت هیچ اصالتی ندارند .روحانی باید اصالتی داشته باشدپس اصالت روحانیت مرند از دورانهای قدیم قبل از انقلاب ودرحاضر ریشه دار واصالتی که برای همه گان مشخص است.
یک سوال از روحانیون مرند دارم چرادستهای پنهان از روحانی وارداتی در مرنداستفاده می کنند ؟بلی انتقال علم وتجربیات خوب است بشرطی که عدل که همان العدل میزان الله ،الحق میزان الله است رعایت گردد.
ولی از طرفی دیگر می بینیم هروقت دشمن خواسته است همین علمای روشن ومصلح و انقلابی ترقی خواه را فلج وآلوده کند،اذهان توده را بیالاید وبا تحریک عوام از احساسات مذهبی سواستفاده کند.جامعه را درجهود وخواب نگه دارد وهر گونه جهش را در امر شناختن واقعیت ولایت امر را دراندیشه ها بکوبند.به عواملی متوسل شده است که متاسفانه لباس ونام وعنوان روحانی داشته اند این است که لقب واسم ظاهر را بگذارید کنار .وآورندگان وارداتی ها بگویندکی ؟ تا بگوئیم چی؟
می خواهم به آورندگان روحانی وارداتی بگویم روحانیت منطقه مرند بالاتر از آن هستند که شماها می آورید .شما خودرا به خواب زده اید.!!!معلوم نیست کجا می روید؟
نخستین فریاد بیداری وموج ضد استعماری را یک عالم اسلامی در صدسال پیش آورد (سیدجمال) و از سال ۱۳۴۱حضرت امام خمینی ره فریاد بیداری اسلامی وموج ضد استبدادی وضد استکباری را دردنیا طنین انداز نمود..باید یادآور شوم سید جمال را تکفیر کردند ومتهم نمودند وبهتان زشت زدند در مساجد لعن کردند همچنانکه امام خمینی (ره) را از وطن به کشور دیگر تبعید کردند وزندانی کردند وفرزندش را شهید کردندوبعضی ها هم از شروع انقلاب می خواستند بازدارند.

در بحبوحه انقلاب مردم مرند بودند که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اعلامیه های انقلابی مراجع تقلید وحضرت امام خمینی (ره) توسط روحانیون مبارز شهرستان توسط افرادی در میان مردم پخش می شد درحالی که آورندگان روحانی وارداتی امروزی در غندان مادری هم نبودند. درحالی که روحانیون مرند پیشرو تظاهرات ضد رژیم طاغوت با پیروی از امام خمینی(ره) ومراجع تقلید بودند.حالا کدام دستها با این اوصاف دنبال تحقیر جامعه روحانیت مرند هستند؟ کور خواندند!!! مگر مردم حزب الله شهرستان مرند را درک نمی کنند؟ که اگر احساس خطر نمایند همان کفن پوشانی هستند که به امام خمینی (ره) لبیک گفتند وبا کفن در خیابانها حاضر شدند و شعار مرگ بر منافق را سردادند. مرگ بر ضد ولایت فقیه سر دادند. تا با این حضور خود از ارزشهای انقلاب وخون شهدا صیانت وحفاظت نمایند.
روحانیت محترم شهرستان مرند
آرزوی ما این است که مردم ونیز تحصیل کرده های روشنفکر به همان اندازه که (کسبه دین) وریاکاران دروغین را که دست دردست جهل دارند ودستی در دست…می شناسند واز جامعه می رانند واز تکفیر وتهدیدوتوسلشان نمی هراسند .جامعه مقدس علمی وعلمای آزاده وطلاب متدین وانقلابی پیرو ولایت امر وهمه پاسداران راستین، فرهنگ اسلامی را پاس دارند.وبا حضور خود درمنابر مساجد ومراسمات، فضا را به فرصت طلبان تنگ کنند. وخود سخنران مجلس باشند.وبدانید مردم شهید پرور و ولایت مدار شهرستان مرند ثابت کرده اند پیرو روحانیت خود هستند.

                                                                                          انه قریب المجیب
رحیم میابی

ارسال دیدگاه