امروز : سه شنبه 16 ژانویه 2018
تاریخ : 2018/01/16 - 4:24 ذخیره فایل ارسال به دوستان

اعضای شورای اسلامی و شهردار مرند به فرمایش رهبر معظم انقلاب در راستای مطالبه گری لبیک گفتند.

جوان فردا : اعضای شورای اسلامی شهر مرند باید بدانند زمان تبلیغات نیست که در اینگونه نشست ها هفت عضو همه سخنرانی نمایند . یا باید رئیس شورا و یا سخنگو می بایست در همراهی با شهردار به سوالات مطالبه گری مردم پاسخگو باشند .یا به انتخاب شورا یکی از اعضای مطلع و سخنور با شهردار پاسخگو باشند . ارزش دادن به زمان یکی از ارکان مدیریت است .

❤️به گزارش جوان فردا از مرند
✅اعضای شورای اسلامی مرند و شهردار مرند به فرمایش رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور در راستای پاسخگوئی به مطالبات مردم لبیک گفتد.ودر مسحد امام زمان عج خیابان رجائی با اهالی این خیابان نشست صمیمی برکزار کردند .


در این نشست اهالی کوچه اسلام آباد و خیابان نارمک و پارک لاله وکوی ندیمی وکوی ولیعصر واهالی خیابان رجائی حضورداشتند
✅یحیوی رئیس شورای اسلامی مرند به کلیات برنامه شورا اشاره نمود وگفت ما در خدمت مردم هستیم . و در رفع وحل مشکلات مردم ومحلات و شهر در خدمت هستیم .وی از مردم خواست شورا وشهرداررا یاری کنند.

✅کاوه شهردارمرند در این نشست ضمن پاسخگوئی به سوالات مردم گفت
حقوق کارکنان شهرداری مرند دو میلیارد تومان است شهرداری مرند با بیش از ۴۰۰نیرو اداره میشود که برایمان جبران حقوق شان جای تامل است . البته این تعداد نیرو خارج از نیروهای بخش خصوصی است .
✅کاوه گفت وظیفه دارم شفاف با مردم سخن گویم . جهت حل مشکلات از مردم استمداد می طلبم .
?کاوه از جراحی شفاف در مرند خبرداد وگفت این جراحی بصورت شفاف خواهد بود تا مردم از امورات شهر با خبرباشند این جراحی توسط اصحاب رسانه اطلاع رسانی خواهدشد.
وی از جدول گذاری سمت چپ خیابان رجائی در اوایل ۹۷ خبرداد وگفت
پیاده رو سازی و آسفالت معابر از برنامه های شهرداری است
جهت خارج شدن خیابان رجایی از بن بست ،با ارتش صحبت کرده ایم بزودی با شروع عملیات خیابان ۲۴متری این متطقه را از بن بست خارج خواهیم نکود کاوه در مورد کوچه اسلام آبادگفت ما املاک را با قیمت کارشناسی معامله خواهیم نمود.تا معابر را بگشائیم .
وخیابان نارمک همیشه در حال بازسازی است ولی نتیجه گرفته نشده است .باید درمورد این خیابان برنامه خاص اجرا کنیم .
شورا دست ما را باز خواهند گذاشت تا اقدامات انجام گیرد.
✳️کاوه در مورد عوارض و ساخت سازها گفت در جریان سال آینده ساخت سازها در مرند رونق خواهد گرفت
?در مورد بودجه بیش از ده میلیارد تومان کسر داریم در مدت باقی مانده باید تلاش کنیم کل بودجه ۵۵میلیارد تومان باست محقق گردد وی گفت تخفیف از جرایم و عوارض در شهردا ی اجرا می گردد .مردم مارا با پردخت حق وحقوق خود نسبت به شهرداری پرداخت نمایند.
باید بدانیم در صورت کسر بودجه همیشه از عمرانی کسر می گردد.

?شهردارمرند به سوالات مردم پاسخ گفت
پیاده روها و اسلام آباد بازسازی میشود
?کاوه در مورد برق و فاضلاب گفت این امورات مربوط به ادارات مربوطه هست .
کانال کوی ندیمی اجرایی میشود ولی مشکل داریم در مورد تملک املاک راه آهن مشکل داریم
کاوه در مورد پروژه جواهر گفت ،مشکل مرکز شهر برنامه اصلی شوراهای اسلامی است بزودی نتیجه تلاش را از اصحاب رسانه خواهید شنید
در مورد طرح بلوار عباسی برنامه خاص داریم که می خواهیم بزوذی اجرائی کنیم

?در این نشست صمیمی دکتر اکبر یحیوی علمداری و مهندس   استادی و مهندس حسین کاوه به سوالات حاضرین پاسخ گفتند و سرهنگ بازنشسته مهدی علیپور بعداز اتمام صلوات حلسه پشت تریبون رفت گغت منهم چند سخنی دارم مجددا جلسه تبدیل به پرسش وپاسخ شد علیپور در پاسخ سوال یکی از حاضرین گفت شهردار پاسخ دهد
?علیپور از سفر خود به کیش گفت سرمایه گذاراعلام آمادگی نموده حاضراست در مرند از صدمیلیون تا صدمیلیارد در مرند سرمایه گذاری نماید .

?مهندس فرامرزآخوندی عضور شورای اسلامی شهرمرند ورئیس کمیسیون فنی عمرانی شورا  ونماینده شورا در پروژه پل ولایت  بعداز اتمام این نشست در مورد پل ولایت به جو‌ان فردا گفت هردو طرف پل بزودی مسدود خواهد شد و رفت و آمد از کنار دو طرف این مسیر انجام خواهد گرفت .

این جلسه اولین نشست بود و کم وکاستیهای داشت که روابط عمومی شهرداری اطلاع از این نشست نداشت و اطلاع رسانی به موقع انجام نگرفته بود .

اعضای شورای اسلامی شهر مرند باید بدانند زمان تبلیغات نیست که در اینگونه نشست ها هفت عضو همه  سخنرانی نمایند . یا باید رئیس شورا و یا سخنگو می بایست در همراهی با شهردار به سوالات مطالبه گری مردم پاسخگو باشند .یا به انتخاب شورا یکی از اعضای مطلع و سخنور با شهردار پاسخگو باشند . ارزش دادن به زمان یکی از ارکان مدیریت است .

پیشنهاد می گردد در سخنرانان باید در سخنان خود نوع مطالبه گری را  بیان نماید از نظر امیر المومنین مطالبه گری و یا حق داشتن چنین آمده است .

در اندیشه سیاسی حضرت علی(ع)، رابطه حقوقی مردم و حکومت متقابل است؛ اگر حقی هست ـ که هست ـ در هر دو سوست، مردم حقوقی دارند که دولت نمی تواند به بهانه های گوناگون، آن را نادیده بگیرد یا سلب کند. در مقابل، حکومت نیز حقوقی دارد و مردم باید آن را رعایت کنند. در مکتب علوی، محق بدون تکلیف و مکلف بدون حق، یافت نمی شود. انسان ها در زندگی اجتماعی خود نیز حقوق متقابل دارند. هر انسانی که حقی دارد، در مقام دیگری نیز مکلف است و تنها آفریدگار جهان است که مُحِق محض است و در برابر دیگران تکلیف ندارد. 
امید است دست اندرکاران این امر اقدام به موقع انجام دهند تا آحاد مردم از این نشستها مطلع گردند.

❤️با جوان فردا همراه باشید

❤️ @jjavanefarda

ارسال دیدگاه