امروز : چهار شنبه 1 می 2019
تاریخ : 2019/05/01 - 17:17 ذخیره فایل ارسال به دوستان

استاندار و امام جمعه مرند و فرماندار و مسئولین در مزار شهدای مرند

استاندار آذربایجانشرقی : روز شهادت این عالم و استاد فرهیخته، بهانه‌ای برای پاس‌داشت نام و آوازه پرافتخار معلمان صبور، سخت‌کوش و زحمت‌کش و قدردانی از خدمات ارزنده آنان به ساحت علم، ادب و فرهنگ است، بر ادامه راه شهدا والامقام تاکید کرد.

 

در آستانه فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت شهید مطهری وآغاز هفته معلم یاد وخاطره این شهید گرامی داشته شد استاندار آذربایجان شرقی و اعضای شورای اداری شهرستان مرند با حضور در گلزار شهدا، یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و شهدای گرانقدر ایران اسلامی راگرامی داشته و گفت : دوازدهم اردیبهشت، سالروز عروج آسمانی استوانه دین و دانش، استاد مرتضی مطهری (رحمت الله علیه) است .

  به گزارش جوان فردا به نقل از  پایگاه خبری اخبار به روز مرند : محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی به اتفاق نعمت زاده امام‌جمعه مرند،گرشاسبی معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مرند ،و اعضای شورای اداری شهرستان مرند با حضور درباغ رضوان مزار مطهر شهدا،را گلباران کردند.

 

ا

ستاندار آذربایجان شرقی باگرامی داشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و شهدای گرانقدر ایران اسلامی گفت : دوازدهم اردیبهشت، سالروز عروج آسمانی استوانه دین و دانش، استاد مرتضی مطهری (رحمت الله علیه) است .

 پورمحمدی با اشاره به اینکه علم، بزرگترین نعمت و هدیه خداوند به انسان‌ها و معلم، درخشان‌ترین گنجینه بشری و میراث‌دار پیامبران الهی است، گفت: معلمان، هدایت‌گران بی ادعا و سفیران فضیلت و ایثار هستند که بنای عظیم و شکوهمند توسعه و تحول جامعه به دست توانای آنها شکل می‌گیرد.

 استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه روز شهادت این عالم و استاد فرهیخته، بهانه‌ای برای پاس‌داشت نام و آوازه پرافتخار معلمان صبور، سخت‌کوش و زحمت‌کش و قدردانی از خدمات ارزنده آنان به ساحت علم، ادب و فرهنگ است، بر ادامه راه شهدا والامقام تاکید کرد.

ارسال دیدگاه