امروز : دوشنبه 21 مارس 2016
تاریخ : 2016/03/21 - 6:35 ذخیره فایل ارسال به دوستان

پیام نوروزی فر مانده سپاه مرند

عطر و بو و مرام شهدا همیشه در خط زندگیمان جاری باشد.

DSC_0087

بسم الله الرحمن الرحیم

” هذا الذی فضله و کرمته و شرفته و عظمته خطره ”

در این بهاران که جای خالی شهدای عزیز در کنار سفره هفت سین احساس می‌شود، تنها دلخوشی و تسلای‌مان، صلابت و غرور توفیقات به دست آمده و ایستادن بر قله‌های افتخار است، در آغازین روزهای سال جدید، از خداوند متعال میخواهیم عطر و بو و مرام شهدا همیشه در خط زندگیمان جاری باشد.
مردم ایران زمین با روحیه مقاومت در برابر مستکبرین و دستگیری از مظلومین جهان به استقبال نوروز می‌روند که فرصتی دوباره برای آغاز گذشتن از گذشته‌ها و خروج از کهنه‌گی به سوی تازگی است.

اینجانب برخود لازم می‌دانم ضمن تبریک پیشاپیش سال نو، از تلاش‌ها و فداکاری‌های بسیجیان، مربیان صالحین، مربیان و سرگروه‌های صالحین، فرمانده‌هان حوزه‌ها و پایگاهها، پاسداران و سربازان عزیز و همه آنهایی که در عرصه جنگ نرم و سخت تلاش کردند تشکر و قدردانی نموده و توفیقات روز افزونتان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

در پایان لازم است عید بهاران را محضر بزرگ بسیجی عالم رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای عزیز، بسیجیان همیشه در صحنه و بی ادعا و همه شما مردمان شریف شهرستان مرند تبریک عرض نمایم و امیدوارم سال ۹۵، سالی سرشار از موفقیت و سربلندی برای مردم عزیز بوده و احسن حال برای همگان تقدیر شود. ” انشاء الله”

جواد قهرمانزاده
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان مرند

ارسال دیدگاه